Danselærer søkes

Etter mange år med innleie fra Operaen i Kristiansund vil vi nå tilsette danselærer i egen organisasjon.

Dansepedagog kulturskolelærar 100%                                                    Surnadal 28.11.18

Kulturskolen på Indre Nordmøre er ein interkommunal kulturskole for kommunene Halsa, Rindal og Surnadal. Vi har med forbehold ledig inntil 100% stilling som dansepedagog med tilsettings- og tiltredelsesdato 01.01.2019

Vi søker etter danselærar med faglig og pedagogisk utdanning på universitet-/høgskolenivå. Stillinga omfatter undervisning i barnedans, klassisk, jazzdans, hiphop, dansekompani, koreografi og sal til skoler og barnehager. Produksjonserfaring og kompetanse er ønskelig da danselæreren vil delta i tverrfaglige produksjoner i kulturskolen. Arbeid med dansekostymer vil også bli tillagt stillinga.

Å fortsette utviklinga av dansefaget innen kulturskolen i tråd med arbeidet de siste årene vil bli sterkt vektlagt. Personlige egenskaper, selvstendig arbeid og samarbeidskompetanse blir også sterkt vektlagt.
Intervju med søkere kan være aktuelt.

Søker må disponere egen bil og ha gode norskferdigheter.
Tilsetting etter gjeldende regelverk.
Gyldig politiattest må legges fram ved tilsetting.

Nærare opplysninger om undervisningssted, innhold i stillinga og skolen får du ved å kontakte rektor Torbjørn Larsen, mob: 41542117 eller kin@surnadal.kommune.no

Skriftlig søknad med godkjente vitnemål sendes elektronisk til kin@surnadal.kommune.no

Søknadsfrist: 07. desember 2018