CALI fotoshoot november 2017

Drømmestipendet 2018 til Mari Halse

Mari Jystad Halse fikk Drømmestipendet på sommerkonserten på Halsa skole Onsdag 6. juni kl 1800.

Ordfører Ola Rognskog og Lars Steinberg fra Norsk Tipping delte ut diplom, sjekk og blomster sammen med rektor Torbjørn Larsen.

Ordfører Ola Rognskog og Lars Steinberg fra Norsk Tipping delte ut prisen sammen med rektor og styreleiar i Norsk Kulturskoleråd Møre og Romsdal Torbjørn Larsen.

Det avslutta ein flott sommarkonsert med mange fine innslag.

Drømmestipendet består av 100 stipend à 15 000 kroner – til sammen 1,5 millioner kroner

Stipendordningen er et samarbeidsprosjekt mellom Norsk kulturskoleråd og Norsk Tipping. Gjennom denne stipendutdelingen ønsker vi å synliggjøre kommunenes arbeid for barn og unge. Vårt håp er at Drømmestipendet skal være verdifull inspirasjon og et viktig bidrag til å oppfylle mange unge kulturutøveres drømmer ...