Tidligere elever imponerte

Jubileumskonsert på Billaget i Vårsøghelga

IMG_0118.jpg

IMG_0114.jpg

Famtak åpna konserten. Dei representerer den gamle musikkskolen i bygda. Dei leverte bra og publikum ville ha meir da dei gjekk av scena.
Den som trudde dei tidlegare kulturskoleelevane ville slite med å overta konserten tok feil. Som levande discokule hang performancekunstnaren Sigrid Fivelstad i ein takbjelke som ein kommentar gjennom siste sett. Dei tre låtskrivarane frå kvar kommune losa oss gjennom ein variert og stilfull konsert: Hans Olav Settem åpna med sine låter. Øyvind Weiseth fulgte opp med litt meir rocka repertoar. Dei var akkompagnert av Lisa Flostrand, Brage Einum, Olav Nergård Tørset, Sondre Skogseth og Jøran Normann. Skodespelar og vokalist Silje Botten tok alt heilt ned med ei Joni Mitchelltolkning akkompagnert av Brage på piano før ho løfta salen til vers igjen med "Take me to the church" til full jubel. Rindalingen Jo Sverre Sande fikk bandet på scena og avslutta til full jubel med sine låter.

Ein konsert som gir godt håp om å fylle lokala på nordmøre med kvalitetskunst i åra framover. Vi håper og trur at dette motiverer andre ivrige elever til å stå på videre.