Lærarane våre

Her finner du en presentasjon av alle lærerne våre.

Svanhild Husby

Svanhild er teaterlærar for grupper i Surnadal og Rindal.

livberit_225x299

Liv Berit Brusethaug

Telefon 90 29 22 90 epost liv.berit.brusethaug@surnadal.kommune.no

Liv Berit er sekretær og den du møter på telefonen eller i skranken på kulturskolekontoret i andre etasje på Surnadal Kulturhus

rune_225x300r

Rune Dalager

rune.jpgTelefon 91 59 29 76 epost rune.dalager@surnadal.kommune.no

Rune Dalager er faglærer gitar, bass, slagverk og band.
Dalager er adjunkt og har utdanninga frå Høgskulen i Volda kor han har allmennlærerutdanning  med to års fordjupning i musikk som påbygning. Han har en bachelorgrad i musikk og musikkpedagogikk med musikkteknologi som hovedemne.
I tillegg driv han Kulturskolens låtskrivarverkstad gjennom den kulturelle skolesekken.

Marit Lediard

Telefon 464 13 099 E-post marit.saeter.lediard@surnadal.kommune.no

Marit Lediard er faglærer i Visuelle kunstfag. Marit er utdannet lærar med mastergrad i kunst og handtverk. Ho arbeider både i grunnskolen og kulturskolen.

Peter Vergeni

Telefon 90 63 16 96 epost peter.vergeni@sunndal.kommune.no

Peter er saksofonist og underviser i treblåsinstrumenta fløyte, klarinett og saksofoner. Ansatt på Sunndal Kulturskole, men underviser elever ved Surnadal og Rindal kulturskole ein dag i veka.

elisabeth_225x300r

Elisabeth Gjørsvik

Telefon 97 52 18 79 epost elisabeth.gjorsvik@kristiansund.kommune.no

Elisabeth er lektor m tilleggsutdanning. Ho har hovedfag i musikk fra Universitetet i Oslo, med jazzsong som hovedinstrument.
Ho underviser songelever, songgrupper og litt gitar og piano. Elisabeth underviser også ved kulturskolen i Kristiansund.

fiolin_360x541

Synnøve Hammervold

Telefon 41 23 07 44 epost synnove.hammervold@sunndal.kommune.no

Synnøve er fiolinlærer. Ansatt på Sunndal Kulturskole, men har i flere år undervist elever ved Surnadal og Rindal kulturskole ein dag i veka.

torbjørn_225x300r

Torbjørn Larsen

Telefon 41 54 21 17 epost torbjorn.larsen@surnadal.kommune.no
Torbjørn er rektor og underviser i messingblås.
Utdanna Adjunkt med opprykk med fordjupning musikk og videreutdanning i endringsledelse.

Linda Torvik

A6604419-Edit.JPGTelefon 97 18 80 37 E-post linda.torvik@surnadal.kommune.no

Linda er pianolærer. Utdanna instrumentalpedagog ved Barratt Due's musikkinstitutt i Oslo. Ho underviser for tida i Rindal og Surnadal. Akkompagnerer instrumentalelever og songarar.

stine_225x300r

Stine Valde

Telefon 46 68 76 48   epost stine.valde@surnadal.kommune.no
Stine er dansepedagog og utøvende danser. Utdanning frå Den Norske Balletthøyskolen/Norges dansehøyskole. Deler av utdanninga er frå Paris ved Rick Odums School og undervisnings – og danseprosjekt i Gambia. Ho har elevgrupper fra 3-20 år samt ei gruppe for vaksne.
Ho underviser klassar i Surnadal og Rindal

torgeir andresen

Torgeir Andresen

Telefon: 90512780 Epost: torgeir.andresen@surnadal.kommune.no

Torgeir Andresen er utdannet trompetist og messingpedagog fra musikkonservatoriet i Trondheim, jazzlinja. Han underviser i de fleste messinginstrumentene.