Visuelle Kunstfag

Liker du å tegne, male og skape noko kreativt?
På kunstfag tilbyr vi stor bredde og kunnskap innan uike teknikker og uttrykksformer.
Her kan du lære tegning, maling, trykk og meir til..
..

Idun R.JPG
Elevene lærer ulike teknikker innafor tegning, maling og tredimensjonal form.
Tegning kan dreie seg om stilleben, fri tegning, farge mm. Her nytter vi blyanter, penn, kolstift og pastellkritt.
Innafor maling bruker vi akryl, akvarell og oljemaling, ofte knytt til tema som dyr, portrett, kropp, landskap, natur eller fri maling.
Når det gjeld trykk har vi grafikkpresse og jobber med linosnitt.
I tillegg til dette arbeider vi og med tredimensjonal form med ulike materiale

To gongar i året har elevene kunstutstilling.
Elevene er også involvert i samarbeid med andre kunstformer, som drama, dans og musikk, - der kunstelevene lager kulisser og scenografi til nokre av kulturskolen sine større arrangement og konserter.

På Visuelle kunstfag blir elevene kjent med forskjellige redskaper og teknikker, og dei lærer skyggelegging, perspektiv, anatomi, fargeteori m.m.

Elevene blir undervist i grupper etter alder og erfaring med normalt 8 elever pr gruppe.
Aldersgrensa er 9 år.
Undervisninga gis kvar veke ved Surnadal Barne og Ungdomsskule (97-bygget, gamle Øye) og i lokale midt i Rindal sentrum (kjellaren på kommunehuset).

Marit Lediard er lærar.